Na zgłoszenie masz 14 dni od otrzymania przesyłki, następnie 14 od dnia zgłoszenia na odesłanie go na wskazany poniżej adres. Na dokonanie zwrotu masz w sumie 28 dni od otrzymania przesyłki. 


1. Aby towar mógł być zwrócony musi zawierać wszystkie metki i zawieszki, nie może nosić żadnych śladów używania oraz nie może być zniszczony.

Towar w momencie odsyłania musi być starannie zabezpieczony, tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu przez firmę kurierską. Zniszczenia wynikające ze złego zapakowania będą traktowane jako zniszczenie towaru a ich zwrot będzie rozpatrywany negatywnie.

PAMIĘTAJ! Odsyłaj produkty przesyłką rejestrowaną, np. listem poleconym lub przesyłką kurierską, tak abyś w przypadku zagubienia przesyłki przez przewoźnika mógł dochodzić swoich praw.

2. Pobierz z naszej strony formularz odstąpienia od umowy (kliknij żeby pobrać formularz zwrotu).

3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij za darmo przy użyciu InPost Szybkie Zwroty: https://szybkiezwroty.pl/pl/fhujankamon

lub na adres korespondencji:

FHU Jan Kamoń

Wł. Orkana 88
34-431 Ostrowsko

tel. 732 494 072

 

Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem" gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

 

4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni). Zwracamy wszystkie poniesione przez Ciebie koszty, z wyjątkiem kosztów dodatkowych, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia do nas towaru, który zwracasz, innego niż oferowany przez nas najtańszy zwykły sposób jego dostarczenia. Naszą darmową metodą zwrotu są InPost Szybkie Zwroty: https://szybkiezwroty.pl/pl/symboleswiata

5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych - jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dodatkowo w ofercie sklepu istnieją produkty, które nie podlegają zwrotowi. Są to między innymi produkty wytwarzane na specjalne zamówienie klienta, np. z dedykowanym grawerem, w specjalnie dobranej przez klienta kolorystyce, itp. 

Produkty wyłączone z prawa zwrotu mają w opisie wyraźną informację o braku możliwości zwrotu oraz prośbę o przemyślane zakupy.